Σουσάμι

Το σουσάμι και το ταχίνι είναι πλούσιο σε ωφέλιμα άλατα. Το σουσάμι δεν είναι μόνο μια πολύ καλή πηγή μαγγανίου και χαλκού, αλλά είναι επίσης μια καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, σιδήρου, φωσφόρου, βιταμίνης Β1, ψευδαργύρου, φυτικών ινών, και μονοακόρεστων λιπαρών. Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται λιγνάνες, οι οποίες είναι επίσης αντι-καρκινογόνες. Περιέχει επίσης φυτοστερόλες, οι οποίες εμποδίζουν την παραγωγή χοληστερόλης. Το σουσάμι περιέχει μια μοναδική λιγνάνη που ονομάζεται σησαμίνη. Η κατανάλωση σουσαμιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης, την παροχή αρωγής για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα, και να υποστηρίξει την υγεία του αναπνευστικού.

Προσθέστε σουσάμι στο ψωμί, στο σάντουιτς, σε σαλάτες ή ακόμα και στο ψάρι ή στο ψητό κοτόπουλο.

Φιλτράρισμα κατά

Τιμή
1 2
Manufacturers
Διαθέσιμο σε
περισσότερα... λιγότερα
Κατάλληλο για
περισσότερα... λιγότερα
Filter
Product added to wishlist

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Διαβάστε περισσότερα